فروشگاه اینترنتی ایرسا

فروشگاه اینترنتی ایرسا

فروش انواع فایل و محصول در حوزه آی تی

خرید و دانلود سیستم پرسش و پاسخ فارسی جوملا Community Answers joomla


خرید و دانلود سیستم پرسش و پاسخ فارسی جوملا Community Answers joomla

سیستم های پرسش و پاسخ امروزه در خیلی از سایت های مشاوره ای,شرکتی و دانشگاهی استفاده می شوند. این سیستم ها که امروزه به یک کرسی آزاد اندیشی و پرسش های ازادانه تبدیل شدند کمک بسیار شایانی به مدیران سایت در جهت تعامل با کاربرانشان می کنند.

ایزی دیسکاس یک سیستم معروف است که امکانات فوق العاده زیادی هم دارد. اما ایزی دیسکاس در نسخه جدید به یک انجمن ساز بیشتر شبیه است تا یک سیستم پرسش و پاسخ ساده ! از همین رو ممکن است خیلی از مدیران نیاز به همچین سیستم بزرگ و پیچیده ای نداشته باشند و تنها نیاز به یک سیستم ساده پرسش و پاسخ دهی داشته باشند.

به این ترتیب تصمیم گرفتیم سیستم پرسش و پاسخ Community Answers joomla را به صورت کاملا فارسی برای شما عزیزان منتشر کنیم. توسط این کامپوننت می توانید یک سیستم پرسش و پاسخ ساده و کاربردی در سایت خود راه اندازی نمایید.از برتری های این کامپوننت نصبت به نسخه های مشابه مانند ایزی دیسکاس شمسی بودن تاریخ آن و سبک بودن هسته کامپوننت می باشد.

نسخه افزونه: 4.2.7

نسخه جوملا: 3 و بالاتر


مبلغ قابل پرداخت 2,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۵ تیر ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 3252

فروشگاه اینترنتی ایرسا

کلیه حقوق نزد فروشگاه اینترنتی ایرسا محفوظ می باشد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما