فروشگاه اینترنتی ایرسا

فروشگاه اینترنتی ایرسا

فروش انواع فایل و محصول در حوزه آی تی

خرید و دانلود پکیج ایجاد کسب و کار آنلاین و جذب موفقیت


خرید و دانلود پکیج  ایجاد کسب و کار آنلاین و جذب موفقیت

این پکیج دارای دو بخش به نام های کسب و کار آنلاین و جذب موفقیت است که در مجموع شامل ۶۷ فایل آموزش و کتاب جهت شروع یک زندگی جدید و هدفمند برای رسیدن به موفقیت می باشد.

 

در این پکیج ارزشمند شما با نحوه ایجاد کسب و کار های آنلاین آشنا می شوید و یاد می گیرید که چه کارهایی برای کسب درآمد بیشتر باید انجام دهید. چگونه ایده های خود را عملی و ذهن خود را آماده جذب موفقیت بیشتر کنید.

رسیدن به موفقیت در اثر تلاش و زحمت به دست می آید. اینطور نیست که راه صد ساله را یک شبه طی کنید. البته ممکن است در قرعه کشی ها و یا از این دست رقابت ها به پیروزی برسید و نمیشود منکرش شد ولی قانون زندگی این نیست که منتظر بمانید تا اینکه یک روز پولی از آسمان به زمین بیفتد.

 

پس با برنامه ریزی و هدف سنجی و شروع یک کار درست می توانید مسیر زندگی خود را عوض کنید.

شما می توایند در کنار هر شغلی یک کسب و کار آنلاین داشته باشید. این کار ها به دانش تخصصی، زبان و مدرک نیاز ندارد و سن و سال خاصی نمیشناسد.

طبق اصولی مشخص کسب و کارتان را شروع کنید و در ادامه با بررسی شرایط مشتریان خود می توانید کارتان را گسترش دهید.

 

یادتان باشد زمانی که یک ایده به ذهنتان می رسد با بررسی به سمتش بروید وگرنه ممکن است موقعیت ها را یکی پس از دیگری ازدست دهید و یا انتخاب درستی نداشته باشید.

طبق قوانین کائنات اگر از اولین روزی که ایده به ذهن شما برسد و تا چهل روز بعد انجام نشود و یا اقدامی برای انجامش شکل نگیرد، این ایده و مسیر موفقیت به واسطه ضمیر ناخودآگاه در ذهن شخص دیگری در سطح جهان بوجود می آید.

 


مبلغ قابل پرداخت 4,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۶ تیر ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 1358

فروشگاه اینترنتی ایرسا

کلیه حقوق نزد فروشگاه اینترنتی ایرسا محفوظ می باشد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما