فروشگاه اینترنتی ایرسا

فروشگاه اینترنتی ایرسا

فروش انواع فایل و محصول در حوزه آی تی

آنتی ویروس اورجینال کوییک هیل اینترنت سکیوریتی


آنتی ویروس اورجینال کوییک هیل اینترنت سکیوریتی

کوییک هیل اینترنت سکیوریتی - Quick Heal Internet Security

حفاظت کامل در برابر تهدیدات مبتنی بر وب و شبکه. حفاظت بلادرنگ در برابر ویروس از تمامی ویروس های “In-The-Wild”، تشخیص و پاک سازی برنامه های کاربردی ناخواسته. مطمئن‌ترين حفاظت در برابر آخرين ويروس‌ها به تائيد موسسات معتبر Check Mark و VB100% . آنتی ویروس کوییک هیل اینترنت سکیوریتی مانع ورود ایمیل های فیشینگ، اسپم و آلوده به صندوق پستی.

قیمت: ۴۵/۰۰۰ تومان (یک کاربر / یک سال)

توضیحات محصول

اينترنت سكوريتي كوييك هيل ، از لپ‌تاپ‌ها و رايانه‌هاي شما محافظت مي‌كند و در برابر خطرات و تهديداتي كه در هنگام استفاده از اينترنت، چك كردن ايميل‌ها، چت كردن و… مي‌توانند به صورت مخفيانه وارد سيستم شما شوند جلوگيري مي‌نمايد. پس از نصب ، آن به عنوان سپر در برابر ویروس ها ، کرمها ، تروجان ها ، spywares و سایر تهدیدات مخرب قرار مي گيرد.
این سرویس همچنین حفاظت در برابر ویروس های جدید و ناشناخته با استفاده از تكنولوژي انحصاري DNAScan كوييك هيل ، وب سایت های مخرب را مسدود و مانع از رسیدن هرزنامه به ایمیلهاي شما مي شود. اينترنت سكيوريتي كوييك هيل ، از منابع بسار كم استفاده مي كند و حفاظت را بدون کند کردن کامپیوتر ، افزایش می دهد.

ويژگي هاي Quick Heal Internet Security

Web Security
محافظ امنيتي مبتني بر تكنولوژي ابري بلادرنگ (Real time cloud security protection) دسترسی به وب سایت های آلوده به بدافزار، فيشينگ و كلاهبردارانه را مسدود می کند.
Browsing Protection – محافظت از کامپیوتر شما در برابر تهديدات وب سايت هاي مخرب .
AntiPhishing – همه سايتهايي را كه به آن وارد مي‌شويد را از لحاظ فعاليت‌هاي كلاهبردارانه به‌صورت خودكار اسكن مي‌كند و شما را در برابر هر حمله فيشينگ در پيمايش سايتهاي اينترنتي محافظت مي‌كند.
ويژگي محافظت zero-time (زمان-صفر) از وب‌سايت‌هاي آلوده و بدافزارهايي كه از راه وب‌سايت‌هاي مخرب مي‌توانند موجب آلودگي سيستم‌ شوند، جلوگيري مي‌كند.
Email Security
تكنولوژي ابر مبتنی بر امنیت ایمیل از رسیدن ایمیل های اسپم، فیشینگ و آلوده به صندوق پستی شما جلوگیری مي‌كند.
AntiSpam – محافظت از کامپیوتر شما در برابر تهديدات وب سايت هاي مخرب .
ويژگي Uses live, در تكنولوژي ابر (cloud-based) فایل های مشکوک را بررسي و قبل از اجراي نرم‌افزارهاي مخرب جلوي آنها را مي گيرد.
Core Protection
Silent Firewall and IDS/IPS, AntiRootkit, AntiMalware, AntiSpyware, AntiVirus حفاظت کاملي را برای کامپیوتر شما در سطوح مختلف تضمين كرده است.
Antivirus – اسكن و حذف ويروس‌ها(viruses)، كرم‌ها(worms) و تروجان‌ها(trojans) و تهديدات مخرب ديگر كه ممكن است بصورت مخفيانه به سيستم شما از طريق درایوهای قابل جابجایی، الصاق‌هاي(attachments) ايميل و دانلودهاي اينترنتي وارد شوند.
AntiSpyware – شناسايي و پاكسازي جاسوس‌افزارها و مسدودسازي فعاليتهاي سارقان اطلاعات خصوصي بصورت خودكار
AntiMalware – اسكن فوق العاده سريع رجيستري، فايلها و فولدرها از مخربها(Malware) و پاكسازي جامع جاسوس‌افزارها(Spyware)، تبلغ‌افزارها(Adware)، نرم‌افزارها كلاهبرداري و سارق(Roguewares)، شماره گيرنده‌ها(Dialer)، ريسك‌افزارها(Riskware) و بسياري ديگر كه پتانسيل خطر در سيستم شما را دارند.
Anti-Rootkit – شناسايي و پاكسازي Rootkit‌ها(روتكيتها) بطور پيشگيرانه از طريق انجام اسكن عميق سيستم
Firewall Protection – كار به صورت سايلنت در پس‌زمينه و تحت نظر داشتن كليه‌ي فعاليت‌هاي شبكه‌اي از نظر وجود ويروس‌ها، جاسوس‌افزارها و ساير عوامل مخرب .
فايروال كوييك‌هيل از سيستم شناسايي نفوذ (IDS) براي شناسايي فعاليت‌هاي آسيب‌رسان شبكه و سيستم پيشگيري از نفوذ (IPS) براي جلوگيري از فعاليت‌هاي مخرب شبكه‌اي بهره مي‌برد.
Self Protection – محافظت فایل‌ها ، پوشه‌ها، تنظیمات و ورودی های رجیستری Quick Heal از دستکاری در برابر تهدیدات مخرب .
Parental Control
با اين ابزار مي‌توانيد استفاده از اينترنت را براي فرزندان خود زمانبندی ، کنترل و نظارت نماييد. پيكربندي مديريت خانواده (Parental Control) بر اساس حساب كاربري و به صورت كاملاً مجزا قابل تعريف مي‌باشد.
امنيت پيشرفته بر اساس گروه‌هاي وب‌سايت محدود و از پيش‌تعريف شده يا وب‌سايت‌هاي تعريف شده توسط كاربر. امكان پيكربندي و غيرفعال كردن گروه‌هاي وب‌سايت‌ها (مانند غيراخلاقي، جرم و خشونت، اعتياد، بازي و غيره). مناسب براي والديني كه مي‌خواهند مطمئن شوند فرزندانشان از انواع سايت‌هاي اينترنتي مفيد استفاده مي‌كنند و در معرض سايت‌هاي مضر يا نامناسب براي كودكان قرار نمي‌گيرند.
امكان دسترسي به وب‌سايت موجود در گروه‌ مسدود شده، با افزودن آن در ليست استثناء (Exclusion List). وب‌سايت‌هاي متعلق به گروه وب‌سايت‌هاي مسدود شده مي‌توانند در ليست استثناء افزوده شوند. به عنوان مثال: اگر گروه‌هاي شبكه‌هاي اجتماعي و چت مسدود شده باشد، مي‌توان با افزودن Facebook در بخش Exclude به آن سايت دسترسي داشت.
زمانبندي دسترسي به اينترنت – امكان كنترل فعاليت‌هاي اينترنتي و نحوه‌ي استفاده از آن با پيكربندي زمانبندي دسترسي به اينترنت. اين گزينه به شما اجازه مي‌دهد تا زمان استفاده از اينترنت را براي كودكان خود مديريت كنيد. اگر زمان استفاده از اينترنت تنها در ساعات بين 7:00 تا 8:00 عصر هر روزه زمانبندي شود، آنگاه فرزند شما تنها در زمان يادشده امكان استفاده از اينترنت را خواهد داشت.
محدوديت دسترسي (Restrict access) به وب‌سايت خاص كه به نظر شما نامناسب است. گزينه محدوديت دسترسي به وب‌سايت خاص كه جزء ويژگي‌هاي مديريت خانواده (ParentalControl) دسترسي به وب‌سايت نامناسب براي كودكان را مسدود مي‌سازد.
افزايش بهره‌وري كسب و كار – داشتن بهره‌وري بالاتر با شناسايي و مديريت استفاده‌هاي نامناسب آنلاين، از قبيل امور غير كاري مانند چت آنلاين. امكان سفارشي سازي با انتخاب محتويات دلخواه جهت مسدود كردن. تاليف ويژگي كار كردن به عنوان يك ابزار مهم مديريت زمان.
Flash Drive Protection
ابزارهای ذخیره سازی خارجی را به صورت خودکار اسکن مي‌كند. از درایوهاي USB در برابر آلودگي‌های تروجان Autorun محافظت مي‌كند.
مزايا ديگر
Emergency Disk – ایجاد دیسک اورژانسي قابل بوت(Emergency Disk) برای كامپيوترهاي به شدت آلوده شده به ويروس، جهت اسکن و پاک سازی تمام درایو از جمله پارتیشن های NTFS.
Boot Time Scan – امكان فعال كردن اسكن زمان بوت (Boot Time Scanning) ،جهت اسكن و پاكسازي همه درايوها در زمان بوت قبل از اينكه ويندوز به صورت كامل بارگذاري گردد . اين ويژگي پيشرفته در شناسايي و نابودسازي ، روتكيت‌هاي زيرك (cunning rootkits)، جاسوس‌افزارها(spywares)، تروجانهايي با اهداف خاص و وقايع‌نگارهاي مخفي(loggers) به شما كمك خواهد كرد.
نیاز مندیهای سیستم (System Requiements)

Supported Operating System
Microsoft Windows 10 Home/Pro/Enterprise (32-bit and 64-bit)
Microsoft Windows 8.1/ Windows 8.1 Pro/ Windows 8.1 Enterprise (32-bit and 64-bit)
Microsoft Windows 8/ Windows 8 Pro/ Windows 8 Enterprise (32-bit and 64-bit)
Microsoft Windows 7 Starter / Home Basic / Home Premium / Professional / Enterprise / Ultimate (32-bit and 64-bit)
Microsoft Windows Vista Home Basic / Home Premium / Business / Enterprise / Ultimate (32-bit and 64-bit)
Microsoft Windows XP Home / Professional (Service Pack 2 and later) / Professional 64-bit
Microsoft Windows 2000 Professional (Service Pack 4 and later)
Cannot be installed on Server OS
Minimum Hardware Requirements
1 Ghz for Microsoft Windows 10, Microsoft Windows 8.1,Microsoft Windows 8, Microsoft Windows 7, Microsoft Windows Vista
300 MHz or higher processor for Microsoft Windows XP, Microsoft Windows 2000 Professional
2 GB of RAM for Microsoft Windows 10 (64-bit), Microsoft Windows 8.1 (64-bit), Microsoft Windows 8 (64-bit), Windows 7(64-bit)
1 GB of RAM for Microsoft Windows 10 (32-bit), Microsoft Windows 8.1 (32-bit), Microsoft Windows 8 (32-bit), Microsoft Windows 7 (32-bit)
1 GB of RAM for Microsoft Windows Vista (32-bit and 64-bit)
512 MB of RAM for Microsoft Windows XP, Microsoft Windows 2000 Professional
2.15 GB free hard disk space
DVD drive
Internet connection to receive updates
Internet Explorer 6 or the latest browser
Other Requirements
Clients That Support Email Scan

POP3
Microsoft Outlook Express 5.5 and later
Microsoft Outlook 2000 and later
Netscape Messenger 4 and later
Mozilla Thunderbird, Eudora 5 and later
IncrediMail
Windows Mail
Clients That Don’t Support Email Scan

IMAP
AOL
POP3s with Secure Sockets Layer (SSL)
Free web-based email services such as Hotmail and Yahoo! Mail
Lotus Notes
SSL connections not supported

Email Protection does not support encrypted email connections that use Secure Sockets Layer (SSL).
Quick Heal Anti-Rootkit Requirements

Quick Heal Anti-Rootkit is not supported on 64-bit operating systems.
It requires minimum 512 MB RAM installed on the system.
Quick Heal Self Protection

This feature is not supported on Microsoft Windows 2000 operating system.
Enhanced Self Protection

The Process Protection feature is supported only on Windows Vista Service Pack 1 and later operating systems.
Quick Heal Browser Sandbox

This feature is not supported on Windows 2000, Windows XP 64-bit operating systems.
This feature is supported on Internet Explorer, Google Chrome and Mozilla Firefox browsers only. It is not supported on Microsoft Edge browser of Windows 10 operating system.
Quick Heal Safe Banking

This feature is not supported on Windows 2000, Windows XP 64-bit operating systems.
This feature is supported on Internet Explorer, Google Chrome and Mozilla Firefox browsers only. It is not supported on Microsoft Edge browser of Windows 10 operating system.
Remotely Manage Quick Heal

This feature is not supported on Windows 2000 operating systems.


مبلغ قابل پرداخت 43,750 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۹ تیر ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 1204

فروشگاه اینترنتی ایرسا

کلیه حقوق نزد فروشگاه اینترنتی ایرسا محفوظ می باشد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما