فروشگاه اینترنتی ایرسا

فروشگاه اینترنتی ایرسا

فروش انواع فایل و محصول در حوزه آی تی

Ampz اولین پلاگین اشتراک گذاری شبکه های مجازی در تلگرام و واتس آپ (جوملا)


Ampz اولین پلاگین اشتراک گذاری شبکه های مجازی در تلگرام و واتس آپ (جوملا)

پس از از روی کار آمدن شبکه های موبایلی مثل تلگرام ,وات آپ ,اینستاگرام و.. درخواست های زیادی مبنی بر آموزش نحوه استفاده از این شبکه ها روی سایت داشتیم.که تا حدودی برای اینستاگرام آموزش ها و افزونه هایی را منتشر کردیم. اما برای پرطرفدارترین شبکه موبایلی کشور یعنی تلگرام خیر. ولی بالاخره امشب یکی از معروفترین افزونه ها با پشتیبانی از شبکه های اجتماعی تلگرام و واتس آپ یعنی افزونه Ampz را برای شما عزیزان آماده کردیم. توسط این افزونه می توانید دکمه به اشتراک گذاری مطالب و یا نوار شبکه های اجتماعی مختلف را در سایتتان نمایش دهید.این افزونه قابلیت شخصی سازی زیادی دارد و دارای حالت های مختلف از جمله نسخه دسکتاپ و نسخه موبایل می باشد.این افزونه دارای سه حالت نمایش به صورت شناور یا ثابت و نمایش در سمت راست یا چپ می باشد.همچنین این افزونه قابلیت نمایش تعداد دفعات اشتراک گذاری شده و ارسال مطلب از طریق ایمیل به دوستان را نیز دارا می باشدنسخه جدید این افزونه با پشتیبانی از تلگرام و واتس آپ و لاینسنس معتبر برای شما عزیزان آماده شده که می توانید دانلود بفرمایید.

لیست دیگر سایت های پشتیبانی شده : WhatsApp ,Facebook ، Twitter ,Google Plus , LinkedIn , Pinterest

سازگاری و نمایش دکمه اشتراک در افزونه های : K2, Virtuemart, Hikashop, EasyBlog, RSForm, JEvents, Breezing Forms, AllVideos, Ohanah, Ignite Gallery, FLEXIcontent, ZOO, J2Store


مبلغ قابل پرداخت 2,625 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۷ تیر ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 2865

فروشگاه اینترنتی ایرسا

کلیه حقوق نزد فروشگاه اینترنتی ایرسا محفوظ می باشد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما