دانلود کتاب قله های کسب و کار آنلاین


دانلود کتاب قله های کسب و کار آنلاین

کسب و کار اینترنتی! حدوداً ۲ سالی‌ میشود که این کلمه بر سر زبان‌ها افتاده است و اینقدر به جلو رفتیم که من با کمال تعجب چندی پیش در یکی‌ از ویدیو‌هایی‌ که در فضای اینترنت به اشتراک گذاشته بودند، دیدم که در رسانه ملی‌ هم در مورد نحوه کسب و کار اینترنتی صحبت میکردند، به شدت به وجد آمدم و از خوشحالی‌ در پوست خودم نمی‌گنجیدم که چقدر فضا پیشرفت کرده است و راه‌های صحیح کسب در آمد از اینترنت جدی گرفته شده اند و حتی در رسانه ملی‌ از آن صحبت میشود، اما چند دقیقه‌ای نگذشت که اخم‌هایم بر هم رفت، چرا که تعریف مناسبی از این بستر در برنامه تلویزیونی ندیدم ، اما باز هم به این بسنده نکردم و با جستجوی طاقت فرسا در اینترنت برنامه کامل آن شبکه را پیدا کردم اما باز هم نظرم بدتر شد، چرا که می‌خواستم داد بزنم، کسب و کار اینترنتی به منزله‌ی راه اندازی یک فروشگاه در دنیای اینترنت نیست!
در این کتاب کوتاه و به اصطلاح مختصر و مفید قصد دارم گریزی برای رسیدن به موفقیت و پیشی گرفتن از دیگر رقبا در زمینه ی کسب و کار آنلاین بزنم و با هم گام به گام، المان هایی که باعث بهبودی مارکتینگ میشود را بررسی و مرور کنیم تا در کوتاه ترین زمان ممکن از وبسایت خود کسب درآمد کنیم ...


مبلغ قابل پرداخت 2,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۵ تیر ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 1060

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

فروشگاه اینترنتی ایرسا

کلیه حقوق نزد فروشگاه اینترنتی ایرسا محفوظ می باشد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما