دانلود کتاب سئو محتوا یا بازاریابی محتوا محور


دانلود کتاب سئو محتوا یا بازاریابی محتوا محور

گوگل در سالهای اخیر توجه زیادی به تولید محتوا از نوع با کیفیت دارد. ولی واقعا معیار کیفیت یک محتوا چیست؟ و چگونه میتوان موضوعات مناسب را انتخاب نمود؟
بسیاری از سایت های اینترنتی با مشکل نبود موضوع برای تولید محتوا مواجه هستند و نمی توانند مطالب مفیدی را در زمینه کاری خود برای ارائه پیدا کنند. بطور قطع می توان گفت که هیچ شرکت یا سایتی وجود ندارد که نتواند در زمینه تولید محتوای مرتبط با کار خود فعالیت کند؛ زیرا اگر واقعا هیچ اطلاعات و موضوعاتی پیرامون زمینه کاری شما وجود ندارد چگونه می تواند برای شما درآمدزایی داشته باشد؟بطور حتم مهمترین معیار برای کیفیت محتوا؛ رضایت کاربران سایت و معرفی شما به دیگران است.
در کتاب سئو محتوا میخوانیم
کتاب آموزش سئو محتوا به قلم امیرحسین اسماعیلی در 7 فصل و 86 صفحه تهیه و منتشر گردیده است. این کتاب بصورت رایگان در اختیار عموم قرار گرفته و بازنشر و معرفی آن بلامانع است. فهرست مطالب کتاب به شرح زیر است:
محتوای با کیفیت چیست
کلمات کلیدی متن چگونه تعیین میشوند
انتخاب کلمات کلیدی مناسب
گام به گام یک محتوای بهینه تولید کنیم
اصول برچسب گذاری صحیح در سایت
تاثیر SCHEMA بر سئو
چگونه تعداد دیدگاه ها را افزایش دهیم
پس از مطالعه دقیق این کتاب و با کمی تمرین و پشتکار شما به یک نویسنده هوشمند تبدیل خواهید شد، قبل از انتشار هر مطلب بخوبی میدانید که چه هدفی را دنبال میکنید و مسیر رسیدن به آن هدف سریعتر و ساده تر خواهد شد.


مبلغ قابل پرداخت 2,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۵ تیر ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 1165

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

فروشگاه اینترنتی ایرسا

کلیه حقوق نزد فروشگاه اینترنتی ایرسا محفوظ می باشد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما