فروشگاه اینترنتی ایرسا

فروشگاه اینترنتی ایرسا

فروش انواع فایل و محصول در حوزه آی تی

دانلود پلاگین سئو وردپرس Yoast SEO Premium v5.8


دانلود پلاگین سئو وردپرس Yoast SEO Premium v5.8

افزونه سئوی وردپرس Yoast پرمیوم با نام تجاری Yoast Seo Premium بهترین، معروف ترین و قدرتمندترین افزونه وردپرس برای بهبود سئوی سایت شما همچون یک متخصص است که به شما کمک می کند تا خطاهایی که در کاهش امتیاز سئو موثر هستند را به هیچ وجه انجام ندهید. همچنین به کمک افزونه پرمیوم Yoast می توانید بهترین کلمات کلیدی را برای محتوای سایت خود در نظر بگیرید و با رعایت اصول سئو در بخش عنوان، خلاصه، تعداد کلمات، لینک مطلب، استفاده از هدینگ ها و … چندین برابر سئوی سایت خود را افزایش داده و در لیست نتایج اول گوگل قرار بگیرید.

پلاگین Yoast سئو نسخه پرمیوم به طور خودکار تغییرات صورت گرفته در آدرس لینک مطالب شما را تشخیص داده و به جای آنکه بازدیدکنندگان شما با مراجعه به آدرس های قبلی با خطای ۴۰۴ مواجه شوند، آنها را به آدرس جدید منتقل می کند. این کار در امتیازدهی سئو دارای اهمیت بسیار زیادی است و باتوجه به این اهمیت، مراحل انتقال توسط پلاگین به صورت کاملا خودکار انجام می شود.

از دیگر امکانات هوشمندانه افزونه سئوی وردپرس Yoast پشتیبانی از آنالیز زنده و سریع محتوای مطالب شما و ارائه راهکارها و هشدارهای لازم جهت بهینه سازی محتوا پیش از انتشار آن است.


مبلغ واقعی 15,000 تومان    35% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 9,750 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 1021

برچسب های مهم

فروشگاه اینترنتی ایرسا

کلیه حقوق نزد فروشگاه اینترنتی ایرسا محفوظ می باشد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما