فروشگاه اینترنتی ایرسا

فروشگاه اینترنتی ایرسا

فروش انواع فایل و محصول در حوزه آی تی

ربات افزایش لایک و فالور اینستاگرام (نینجاگرام نسخه نامحدود)


ربات افزایش لایک و فالور اینستاگرام (نینجاگرام نسخه نامحدود)

نرم افزار نینجاگرام یک نرم افزار رسمی و معتبر می باشد که در واقع نوعی ربات است. این ربات با انجام یک سری کارهای خودکار و اتوماتیک اقدام به جذب کاربران و فالورها و لایک های واقعی برای شما می کند. برای مثال کار شما اگر طراحی سایت باشد.کافیست رقیب خود را در اینستاگرام پیدا کنید.سپس آی دی او را به این ربات بدهید.این ربات لیست تمامی کسانی که او را فالو میکنند را پیدا کرده و با آی دی شما به آن ها درخواست فالو می دهد یا آنها را لایک کرده و یا کامنت از پیش مشخص شده برای آنها قرار می دهد بدین ترتیب به سرعت تمامی فالور های پیج مورد نظر شما را سریعا شناخته و با مجموعه شما آشنا می شوند و معمولا از هر 10 نفری که فالو می کنید بین 3 تا 5 نفر فالور برگشتی دارید یعنی آنها نیز شمارا فالو میکنند و بدین ترتیب به صورت قانونی فالورهای واقعی پیدا می کنید و کسب کارتان به سرعت در اینستاگرام رونق پیدا می کند.

ویژگی های نرم افزار نینجاگرام

افزایش محبوبیت کسب و کار خود در اینستاگرام
جذب سریع هزاران فالوور با سیستم اتوپایلوت نینجاگرام
جذب ترافیک و بازدیدکننده جهت تقویت رتبه و سئو سایت شما در گوگل
افزایش سود آوری محصولات یا خدمات کسب و کار شخصی
امکان نصب روی سرور مجازی ویندوز و کارکرد شبانه روزی

دیگر امکانات این ربات :

برخی از ویژگیها و امکانات ربات اینستاگرام نینجاگرام NinjaGram :
فالو کردن خودکار یا Auto follow : فالو کردن خودکار کاربران ایسنتاگرام بر اساس موقعیت مکانی , آیدی و …
آنفالو خورکار یا Auto unfollow : آنفالو خورکار که به دو شکل انجام میشه ، می تونین تعریف کنید هر کاربرتون بعد از X روز انفالو بشود و یا کاربرانی که شما رو فالو نمیکنند انفالو بشوند
کامنت خودکار : ارسال خودکار نظر از میان لیستی از نظرات که به برنامه داده اید
سوپرلایک : لایک ۵ عکس اخیر کاربر هدف ( روشی تاثیر گذار تر برای جذب فالور )
لایک خودکار : لایک عکس های جدید اکانت شما و یا لایک بر اساس هشتگ
پیداکردن عکس/یوزر بر مبنا های مختلف از جمله : جستجو بر اساس تگ ،جستجو بر اساس کلمه کلیدی ، فالوور های یک کاربر ، دوستان یک یوزر،URL ، کامنت ها و لایک های اخیر خودتان
لایک عکس هنگام فالو کردن یوزر
تاخیر زمانی برای در امان نگه داشتن اکانت شما
بلک لیست
پشتیبانی از پروکسی
تغییر دهنده عکس
استخراج نام کاربری افراد در هشتگ های دلخواه
و بسیاری از قابلیت های دیگر…
تمامی موارد بالا در نسخه لایف تایم نینجاگرام که ما ارائه کردیم گنجانده شده است.

جهت فروش بیشتر محصولات خود :

بهترین روش برای تبلیغ یک محصول با استفاده از لایک کننده خودکار بر اساس هشتگ هزاران بازدید از صفحه خود داشته باشید . با ارسال کامنت به هشتگ های دلخواه به اطلاع رسانی بپردازید با فالوو خودکار امکان دیده شدن خود را چندین برابر کنید .

 و یا جهت افزایش فالوور ایرانی :

به هشتگ های مورد علاقه خود ربات را ارسال کنید تا افراد را فالوو کند و بعد از چند ساعت آنهارا آنفالوو نماید تا بیشترین فالوور های ایرانی را برای خود گرداوری کنید و … ده ها کار دیگر با امکانات زیاد ربات ما

 نینجاگرام برای چه کسانی مناسب است؟

شخصی

اینستاگرام به شما یک فرصت منحصر به فرد می دهد تا زندگی خود را با مردم سراسر جهان به اشتراک بگذارید. با کمک امکانات بی‌نظیر نینجاگرام، می توانید در 24 ساعت شبانه روز فعالیت کرده و فالوورهای فعال با هدف قرار دادن خودتان جذب نمایید. فعالیت شما در حالی که خودتان خواب و یا سرکار هستید در حال انجام و جذب فالوور است. این فعالیت هیچ گاه متوقف نمی شود زیرا نینجاگرام همواره بیدار و درحال خدمت به شماست.

استفاده تجاری

اگر شما در حال استفاده از اینستاگرام برای تعامل با طرفداران و یا مشتریان خود هستید، پس ارزش زمان را خوب میدانید. به خصوص اگر شما یک فرد یا یک شرکت با چندین حساب اینستاگرام هستید. نینجاگرام نه تنها کارها و مدیریت این چندین حساب را آسان می کند، بلکه می تواند به صورت همزمان برای همه این حساب های کاربری در اینستاگرام، فعالیت کند و مهم تر از همه اینکه همه این حساب ها در یک داشبورد مدیریت می شود.
فعالیت تجاری شما بستگی نزدیکی به کاربران مورد نظر شما دارند که در نینجاگرام می توانید کاربران هدف را انتخاب و آنان را ترغیب به مشاهده پیج خود کنید. این محصول برای صاحبان کسب وکارها در اینستاگرام و برای تبلیغ محصولشان بهترین گزینه پیش روی می‌باشد و تماما کارهای شما را اتوماتیک انجام میدهد.


مبلغ واقعی 6,250 تومان    40% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 3,750 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 1824

برچسب های مهم

فروشگاه اینترنتی ایرسا

کلیه حقوق نزد فروشگاه اینترنتی ایرسا محفوظ می باشد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما